sobota 13. októbra 2012

Lauren Conrad


Ú.Ž.A.S.N.Á! Zbožňujem jej štýl, vlasy, make-up, knihy, povolanie... Nebyť The Hills, ktoré chodilo na MTV a vždy som to pravidelne pozerávala (aj keď som polovicu nerozumela, keď že to bolo po anglicky), tak ani len netuším kto to je... Neskôr to chodilo aj na MTV cz/sk s titulkami, takže tam som to pozerávala tiež :D Bola to reality show, kde sledovali životy mladých, dospelých ľudí, v Californii. Zo začiatku som to pozerala len tak zo srandy a zaujímavosti, veď išlo o L.A, ale neskôr som sa na to namotala ako sa len dalo! :D Móda a ten ich život... och :) ale späť k pointe článku. Lauren sa po tejto reality show stala mojou, dá sa povedať, že módnou ikonou. Má úžasný štýl a je krásna... :) Okrem iného je aj spisovateľkou a aj ja mám jednu jej knižku. L.A. Candy. Musím sa priznať, že som ju dostala na moje veľké prianie minulý rok na Vianoce. Je celá po anglicky a ja som po roku na 65-strane.
Baví ma, veľmi, ale odrádza ma, že keď nerozumiem nejakému slovíčku, musím si to preložiť pomocou slovníku... :/ No a dostávam sa k pointe celého článku, pretože dnes večer som sa znovu začítala. Áno, namiesto učenia sa slovenčiny - klasicizmu čítam anglickú knižku a pijem zelený čaj a je mi dobre :-)
The Hills

 Lauren <3


Inak knižku veľmi odporúčam - nájdete ju už aj po Česky ;) Sima


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...