pondelok 19. novembra 2012

DIY - Krabička na prstene

Moji milí čitatelia, neviem či od nudy, alebo od toho že mám toľko prsteňov som sa rozhodla (po dlhej dobe) vyrobiť si túto "šperkovničku" Ak by sa niekomu zapáčila dávam Vám sem postup ako ju šikovne vyrobiť ;)




1. Čo potrebujeme:
- servítky
- lepiacu pásku
- baliaci papier 
- krabičku - z bonboniéry, čaju, topánok, to je jedno záleží na vás :)
- a samozrejme prstene!:)



 
Ja som si vybrala krabičku od zeleného čaju, ale zistila som, že pri mojej posadnutosti prstenami je maličká. Zmestila sa mi tam len polovica :(



2. Servítky






Asi päť servítiek zrolujeme do rolky a odstrihne taký kus, aby sa presne zmestil do krabičky. Následne zrolované servítky prelepíme páskou.




3. Baliaci papier





Pripravíme si baliaci papier - áno, ja už mám vianočný, keď že som mu v Ikea neodolala! Rovno som ho využila :) Tieto nastrihané servítky obalíme v baliacom papieri, tak ako celú krabičku!








 4. Lepíme






Keď je všetko obalené baliacim papierom, na rad príde lepidlo a oraje zabalených servítok prilepíme do krabičky. Malý typ: Medzi jednotlivými servítkami nechajte medzery (nie ako ja -_-), pretože potom sa tam tie prstene veľmi ťažko dávajú! :)




5. Tam-ta-ra-rá 








A už len nastrkať prstienky a hotovo :)









1 komentár:

  1. SUPER NÁVOD! Prene toto isté som si urobila aj ja. Nemala som balaci papier, tak som použila noviny. :D Nevizerá to až tak zle.. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...