pondelok 24. decembra 2012

Darčeky

Dostala som predčasné darčeky od mojich spolužiačok a kamarátok a poviem vám, že som bola neskutočne milo prekvapená! Všetky darčeky sú krásne a úžasne! ♥

Mojím prvým prekvapením bola táto knižka. Kamarátka vôbec nevedela, že ju chcem a keď som ju dostala bola som nesmierne prekvapená. 50 odtieňov šedej! :)

Druhá kamarátka mi venovala dva originálne darčeky:
1. Vrecúško na filmový večer, ktoré obsahovalo DVD-čka, popcorn, cukríky a horúcu čokoládu.
2. Cesto na muffiny - originálny darček, krásne vyzerajúci. Muffinky sú už hotové a sú veľmi chutné! :)
Oba darčeky mali originálne vianočné želania! :)
Z blízka :)
Od spolužiačok so dostala soľ do kúpela, kráásnu kabelku, očné tiene, červený lak a fotečku! :-)
Ešte som dostala krásne náušničky. každý jeden darček ma nesmierne potešil a ďakujem! :-)

 V Pizzerii som si dala úžasný mätový čaj, ktorý som pila prvý krát a neľutujem!! :) A kamarátka dostala party Alias tak sme to tam dve hodiny hrali a bolo nám fajn! :)

   
Aké ste dostali darčeky vy? :)

2 komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...