pondelok 31. decembra 2012

I wish you..


Keď tak spomínam na rok 2012 musím povedať, že bol skvelý! :)

Spoznala som ľudí, na ktorých sa tak ľahko nezabúda, otužila staré kamarátstva, zažila nezabudnuteľné zážitky... :-) Myslím si že všetky pády, vzťahy, hádky, kamarátstva a všetky tie preplakané a zlé dni ma poučili... 
Ďakuejm tým, ktorý tu boli so mnou :)* 
Tento rok som sas tala vodičkou, mala som skvelú stužkovú, bola som na dovolenke s kamarátkami, zažila nezabudnuteľné leto, oslávila osemnáste narodeniny, založila som si blog, bola som na Pohode... a neviem čo všetko ešte. 
Ako som už naznačila v v názve príspevku naznačila, chcem Vám všetkým popriať Krásny, šťastný nový rok, nech doňho vykročíte tou správnou nohou a nech je úžasný :-)*

Toto je môj poslený príspevok v tomto roku, tak Vám pridávam obrázky mojich tajných, nevyslovených prianí na rok 2013 ale naväčšie prianie je úspešne zmaturovať!!! :)
                                      


3 komentáre:

  1. Krásne priania.. Dúfam, že sa ti všetky splnia. Mňa samú v seba naučil veriť až blog. Hoci nepatrím medzi mega-úspešné blogerky, ale mám pocit, že za 4 mesiace existencie mať vyše 4000 pozretí je úplne skvelé. A takisto som si tento týždeň založila Polyvore, kde mám už vyše 500 pozretí, takže slovami môjho snúbenca "asi to čo robím,robím dobre" :-) Dovoľ mi teda, aby som ti ešte popriala úspech na maturite a zaželala ti, aby tento rok bol ešte tisíckrát lepší ako bol rok 2012 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máme spoustu podobných přání:) A tobě také přeji všechno nejlepší do nové roku!:) Hodně štestí, zdraví a ať se ti ty sny všechny splní!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. teda minuly rok si toho zažila dost... Tak želám, nech sa ti podari uspešne zmaturovat tento rok...

    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...