piatok 18. januára 2013

Snow


V prvom rade sa Vám chcem ospravedlniť, za to, že poriadny, zmysluplný článok tu nebol hádam už mesiac. Nestíhala som, nemala som náladu...
Druhá vec je, že sa od dnes znova začínam naplno venovať blogu!! :)
Dnes som celý deň doma, pretože v tomto nečase sa mi von absolútne neche ísť, tak sa budem venovať blogu.



To čo sa deje už tretí deň v Bratislave nie je normálne -_-. Takáto kalamita tú hádam ešte nebola. Dnes už ešli ani vlaky a dokoca, keď som išla zo školy, nešli ani električky, pretože sa stala havária... Práve keď som sa z tej zimy ponáhlala domov...
Je to krásne, všetko je biele, úžasné, ale osobne si myslím, že to nie je pre Bratislavu, pretože to dokáže rozhádzať celú dopravu... A potom tá člapkanica, keď sa to začne topiť.
Je to pekné na dedine, na horách, na svahoch, ale nie tu... Úprimne už chcem leto a nie túto zimu a tie dnešné záveje...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...