sobota 20. júla 2013

Bling Ring - Ako VIPky

So sestrou sme boli po dhom čase v knie. Veľmi som chcela ísť na Bling Ring a neľutujem. Poriadne som nevedela ani o čom to je, ale halvne, že tam hrala Emma Watson. Zbožňujem ju, jej štýl, vystupovanie, herecstvo, proste všetko.
Vo filme ma neskutočne milo prekvapila. Bola dokonalá. Svoju rolu zahrala skvelo, určite je to pani herečka. A k tomu zbožňujem jej prízvuk :))

Veľmi ma prekvapila aj táto, pre nás nová herečka - Clarie Julien, vo filme si zahrala Chloe . Očarila nás jej krása, ale aj talent. Pomlčíme o tom ako ju tam perfekte obliekali, no myslím si, že to zahrala skvelo, so sestrou sme priam na nej lipli :D Dúfam, že bude mať aj viac filmov, lebo tie si určite pozriem.


Celý film by som zhrnula jedným slovom - úžasné. Niekomu sato možno nepáčilo, no nás so sestrou to očarilo. Herci bolo štýlovo oblečení, malo to hlavu aj pätu, hrala tam moderná hudba, perfektné herecké obsadenie a aj sme sa nasmiali, Konečne žiadna romantiká, americká blbosť so šťastným koncom.. A k tomu je to podľa skutočnej udalosti. Takže ja dávam palec hore a ak ste to nestihli v kine, tak si to stiahnite. Myslím si, že tých 90 minút neoľutujete ;)
Sima

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...